همستر

توضیح در بارهی همستر

همستر

توضیح در بارهی همستر

تو ضیح

 
سلام

همستر حیوانی آرام و بازی گوشی است.اگر شما افسرده اید می توانید با این حیوان بامزه خود را شاد سازید.

من که با وجود همسترم(سفید برفی) خوشحالم.او با کار های با مزه اش شما را می خنداند همستر از نژاد سنجاب و موش است.در چند سال پیش دانشمندان سنجاب ماده و موش نر را کنار هم گذاشتند و بعد از

مدتی سنجاب بچه دار شد.اما بچه ی او یک دم کوچولو داشت اما موش که دمش دراز است! او چاق بود و پشمالو.

مانند سنجاب .پوزش دراز بود مانند موش و کار هایش شبیه سنجاب! و دانشمندان اسم او را همستر گذاشتند.

همستر عاشق تخمه است. و غذای اون (تخمه و گندم و بادوم زمینی است).وقتی همستر خواب است بیدارش

نکنید.زیرا او عصبانی می شود و ممکن است شما را گاز بگیرد
من هم همستر سفید دارم واسم اورا سفید برفی گذاشتم
نظرات 2 + ارسال نظر
محمد جمعه 9 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 10:27 ق.ظ http://delle.blogsky.com

سلام سلام
اومدم بگم اپیدم با زیر باران البته بی مناسبت با عید نیست ولی اختصاص به عیدم نداره
زیر باران بیا قدم بزنیم
حرف نشنیده ای بهم بزنیم
نو بگوییم و نو بیندیشیم
عادت کهنه را به هم بزنیم
وزباران کمی بیاموزیم
که بباریم وحرف کم بزنیم
چشم انتظار نذاری منو ها زود بیا
به امید دیدار

پوریا سه‌شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 01:40 ب.ظ

پسرک احمق
چرا از وبلاگ من کپی کردی؟

توا ز وبلا گ من کژی کردی خر گاو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد